< כאבי צוואר - אסימון

כאבי צוואר

כאב בצוואר הוא תופעה שכיחה עליה מדווחים למעלה משיבעים אחוזים מהאוכלוסייה בשלב מוקדם או מאוחר של חייהם. במאמר זה נדון בגורמים העיקריים לתופעת כאבי הצוואר
כאב בצוואר הוא תופעה שכיחה אך ניתנת לטיפול

מהי חשיבותו של הצוואר?

תפקידו של הצוואר הינו קריטי ביותר. הצוואר שלנו תומך בראש שלנו מאחר ובתוך הראש שלנו נמצאים 4 מתוך 5 חושים וכן מוחנו, אין זה פלא שאנו עושים שימוש נרחב בראש וכי שימוש זה יוצר עומס לא מבוטל על הצוואר. בנוסף מאכלס הצוואר את הגרון שלוקח חלק בשתי מערכות תפקודיות בסיסיות – אכילה ונשימה. אם כן ניתן להסיק שחשיבותו של הצוואר הינה קריטית לאיכות חיינו.

לקבלת הצעת מחיר ממומחה בתחום:

ממה נגרמים לנו למעשה כאבי הצוואר?

ישנם גורמים רבים ומגוונים מאוד לכאבי צוואר. החל מהתכווצות שרירים העשויה הנובעת מאי מתיחת הצוואר בצורה נאותה ודרך יציבה לקויה ואי שחרור הצוואר אחרי ישיבה ממושכת. באורח החיים המודרני אנו יושבים הרבה וצופים במסכים. מסך המחשב, מסך הטלוויזיה, מסך הטלפון. מה שיוצר עומס רב על מערכת הצוואר.

מהם הטיפולים שניתן ליישם על צוואר כואב?

משככי כאבים – ניתן ליטול מינונים של משככי כאבים כגון אקמול או נורופן כדי לשלוט בכאב. אפשר להתעניין באפשרות של מריחת ג'ל על הצוואר כתחליף לטבליות.

מנוחה – רצוי להשתדל לתת לצוואר מנוח מהשימוש המוגזם בו על מנת לאפשר לו להתאושש מהכאב לפני שממשיכים בפעלויות הבעייתיות.

כריות נמוכות – החליפו את הכרית העבה במיטתכם בכרית דקה ונמוכה אשר שינה עליה תמנע כיפוף מוגזם של הצוואר.

מקמו בקבוק חם על האוזר הכואב בצוואר. יישום חום על צוואר כואב עשוי לעזור לשחרר את הצוואר התפוס ולהקל על הכאב בצורה משמעותית.

יציבה – בדקו את היציבה שלכם. האם אתם רוכנים קדימה עם הצוואר בעת שימוש במחשב או בנהיגה. אם כן חנכו את עצמכם לא לנהוג כך.

עודכן ב- 21/06/2016, 12:23
הוסף מידע רלוונטיהוסף מידע רלוונטי




הוסף תמונה רלוונטיתהוסף תמונה רלוונטית




הוסף סרטון רלוונטיהוסף סרטון רלוונטי




המלץ על עסק רלוונטיהמלץ על עסק רלוונטי



לוגו של נותן השירות


תאר את נותן השירות באופן ייחודי: